Opis
Izuzetna knjiga o brandingu zasnovana na teoriji i neposrednom stvaralačkom iskustvu u kreiranju uspješnih hrvatskih marki.
U knjizi su prikazani svi klasični modeli brandinga iz bliže prošlosti, primjenjivani mnogo puta u uspješnim kompanijama, ali i modeli koji su rezultat najnovijih spoznaja u svjetskoj teoriji i praksi.
Knjiga Branding predstavlja vidan doprinos izučavanju i prikazivanju struke i prakse brandinga kod nas.
Napisana je da zadovolji aktualne potrebe hrvatske čitalačke publike, prvenstveno poslovnih ljudi i studenata poslovnog i marketinškog usmjerenja, ali i drugih.
Djelo je pisano jezikom komunikacije koji jamči razumijevanje i primjenu kako u razvoju strateških odrednica tako i u operativnoj praksi poduzeća.
U knjizi su prikazani svi klasični modeli brandinga iz bliže prošlosti, primjenjivani mnogo puta u uspješnim kompanijama, ali i modeli koji su rezultat najnovijih spoznaja u svjetskoj teoriji i praksi.
Zvonimir Pavlek je jedan od rijetkih autora u marketingu koji uspijeva održati visoku razinu stručnosti, analitičnosti i znanstvene temeljitosti, a da se pritom u njegovim tekstovima osjeti «treća dimenzija», što je u ovom slučaju metafora za životnost, osjećaj za stvarnost i praksu, uz već poslovičnu poticajnost autora u traženju novih rješenja i kreativnosti, bez čega je marketing tek pusta skolastika.
Zaista, Zvonimir Pavlek, kao rijetko tko u nas, permanentno u tijeku svih zbivanja u marketingu i ima s njima najdirektniji priključak. Imajući u vidu spomenutu prijemčivost autora za inovacije i nove trendove, valja posebno istaći značaj koji se u knjizi daje emocionalnom brandingu koji dobiva sve više na važnosti u suvremenom svijetu.
Autor nam je ponudio tekst koji je zanimljiv, sistematičan u prezentiranju materije, a prije svega poticajan u smislu traženja novih putova tako potrebnih svima onima kojima je marketing sudbina.
Zato će ova knjiga biti čitatelju bliska, osjetit će njezinu privlačnost i korist.» Prof. dr. sc. Josip Senečić, z recenzije knjige Branding
Iz sadržaja:
- UVOD U BRANDING/ STRATEGIJA U TURBULENTNIM VREMENIMA
- PROCESNI MODELI/ MARKA – RAZVOJ I RAŠIRENOST
- OD MARKE DO BRANDA
- STVARANJE IDENTITETA MARKE I ODNOSA S POTROŠAČIMA
- FENOMEN EMOCIONALNOG, DOŽIVLJAJNOG BRANDINGA
- SOCIOLOŠKI I KULTUROLOŠKI FENOMENI BRANDINGA
- POZICIONIRANJE
- KOMUNIKACIJA KAO POVEZNICA POZICIONIRANJA I POTROŠAČA/ UPRAVLJANJE MARKOM – BRAND MANAGEMENT
- VRIJEDNOST MARKE
- UMJESTO ZAKLJUČKA: KAKO ZAPRAVO NAPRAVITI DOBRU MARKU?