Zvonimir Pavlek: Branding – kako izgraditi najbolju marku

19.91  (150.01 kn)

Šifra: BS – 22707

Izdavač i godina: M.E.P. Consult, 2008.

Broj stranica: 414

Uvez: tvrdi

Format: 24×17 cm

Stanje: izvrsno

Nema na zalihi

Pridružite se listi čekanja kako biste dobili e-poruku kada ovaj proizvod postane dostupan

Kategorija:

Opis

Izuzetna knjiga o brandingu zasnovana na teoriji i neposrednom stvaralačkom iskustvu u kreiranju uspješnih hrvatskih marki.

U knjizi su prikazani svi klasični modeli brandinga iz bliže prošlosti, primjenjivani mnogo puta u uspješnim kompanijama, ali i modeli koji su rezultat najnovijih spoznaja u svjetskoj teoriji i praksi.

Knjiga Branding predstavlja vidan doprinos izučavanju i prikazivanju struke i prakse brandinga kod nas.

Napisana je da zadovolji aktualne potrebe hrvatske čitalačke publike, prvenstveno poslovnih ljudi i studenata poslovnog i marketinškog usmjerenja, ali i drugih.

Djelo je pisano jezikom komunikacije koji jamči razumijevanje i primjenu kako u razvoju strateških odrednica tako i u operativnoj praksi poduzeća.

U knjizi su prikazani svi klasični modeli brandinga iz bliže prošlosti, primjenjivani mnogo puta u uspješnim kompanijama, ali i modeli koji su rezultat najnovijih spoznaja u svjetskoj teoriji i praksi.

Zvonimir Pavlek je jedan od rijetkih autora u marketingu koji uspijeva održati visoku razinu stručnosti, analitičnosti i znanstvene temeljitosti, a da se pritom u njegovim tekstovima osjeti «treća dimenzija», što je u ovom slučaju metafora za životnost, osjećaj za stvarnost i praksu, uz već poslovičnu poticajnost autora u traženju novih rješenja i kreativnosti, bez čega je marketing tek pusta skolastika.

Zaista, Zvonimir Pavlek, kao rijetko tko u nas, permanentno u tijeku svih zbivanja u marketingu i ima s njima najdirektniji priključak. Imajući u vidu spomenutu prijemčivost autora za inovacije i nove trendove, valja posebno istaći značaj koji se u knjizi daje emocionalnom brandingu koji dobiva sve više na važnosti u suvremenom svijetu.

Autor nam je ponudio tekst koji je zanimljiv, sistematičan u prezentiranju materije, a prije svega poticajan u smislu traženja novih putova tako potrebnih svima onima kojima je marketing sudbina.

Zato će ova knjiga biti čitatelju bliska, osjetit će njezinu privlačnost i korist.» Prof. dr. sc. Josip Senečić, z recenzije knjige Branding

Iz sadržaja:

  • UVOD U BRANDING/ STRATEGIJA U TURBULENTNIM VREMENIMA
  • PROCESNI MODELI/ MARKA – RAZVOJ I RAŠIRENOST
  • OD MARKE DO BRANDA
  • STVARANJE IDENTITETA MARKE I ODNOSA S POTROŠAČIMA
  • FENOMEN EMOCIONALNOG, DOŽIVLJAJNOG BRANDINGA
  • SOCIOLOŠKI I KULTUROLOŠKI FENOMENI BRANDINGA
  • POZICIONIRANJE
  • KOMUNIKACIJA KAO POVEZNICA POZICIONIRANJA I POTROŠAČA/ UPRAVLJANJE MARKOM – BRAND MANAGEMENT
  • VRIJEDNOST MARKE
  • UMJESTO ZAKLJUČKA: KAKO ZAPRAVO NAPRAVITI DOBRU MARKU?

Pročitaj više