Tim Harford: Prilagodi se: Zašto uspjeh uvijek počinje neuspjehom

10.62  (80.02 kn)

 

Šifra: BS – 25251

Izdavač i godina: Naklada Jesenski i Turk, 2013.

Broj stranica: 351

Uvez: meki

Format: 21×15 cm

Stanje: izvrsno

Kategorija:

Opis

“Pametne ideje nastaju u uzavreloj mješavini drugih ideja a ne u izoliranim umovima. (…) No, kad se nova ideja jednom pojavi, treba joj prostora da diše kako bi sazrela i razvila se tako da je uvriježena mišljenja ne apsorbiraju i ne pregaze. Ta zamisao o nekolicini ideja koje se usporedno razvijaju protivi se našim instinktima: prirodno smo skloni pitati ‘Koja je najbolja opcija?’ i koncentrirati se na to.

No, budući da je život tako nepredvidljiv, može se pokazati da je ono što je u početku izgledalo kao slabija opcija upravo ono što trebamo. U mnogim je područjima života razumno ostaviti mjesta za istraživanje paralelnih mogućnosti – ako želite naći prijatelja, učlanite se u nekoliko društvenih klubova a ne samo u onaj za koji se čini da obećava najviše – ali to osobito vrijedi kad je riječ o inovacijama, gdje jedna jedina dobra ideja ili nova tehnologija može imati tako veliku vrijednost. U neizvjesnom svijetu nije nam dovoljan Plan A.”

Kao i osobno sklon inovativnosti u autorskom području, Tim Harford će nam u ovoj knjizi pokazati nove i inspirativne načine pristupanja kompleksnim i nepredvidljivim problemima današnjice. Upoznaje nas s time što se o procesima prilagodbe, sitnim koracima, pokušajima i pogreškama u rješavanju problema može naučiti iz područja psihologije, evolucijske biologije, antropologije, fizike, matematike, političkih znanosti i ekonomije, te iz razgovora s vođama, misliocima i stratezima, ili primjera njihova rada. Poticanje inovacija, klimatske promjene, financijska kriza, siromaštvo i konflikti neke su od tema, a vojni sukobi, pozitivni crni labudovi, korporativne strategije, sigurnosne mjere i financijski lomovi neke od epizoda ovog vodiča za svakodnevno preživljavanje i prosperitet.

***

Tim Harford autor je knjiga “Logika života” i “Ekonomist na tajnom zadatku”, bestselera prevedenog na gotovo trideset jezika, te kolumnist Financial Timesa. Za svoje knjige nagrađivan je brojnim priznanjima iz područja ekonomije i poslovanja.

Dodaj u košaricu