Opis
Novo izdanje Strateškog menadžmenta vrhunski je i moderan udžbenik sastavljen od dva dijela. Prvi, teoretski dio donosi koncepcije i tehnike izrade i provedbe strategije menadžmenta, dok drugi, praktičan dio na više od 600 stranica donosi detaljnu prezentaciju 32 poslovna slučaja koji predstavljaju stvarne primjere i nadopunu teorijskog dijela knjige. Ovo je neizostavan udžbenik za sve kolegije menadžmenta. Svih 13 poglavlja marljivo su usklađena s najnovijim događanjima u teoriji i praksi strateškoga menadžmenta. Inkomponirani su najnoviji koraci u konceptualnim temeljima strateškoga menadžmenta, jasno su opisane promjene u poslovnim strategijama, operacijama vrijednosnih lanaca, radnim običajima, konkurentskim uvjetima i dr. Rasprave u poglavljima odražavaju sve veću važnost suradničkih partnerstva, stalno širenje brzih promjena na sve veći broj industrija i okruženje poduzeća te ne tako davno naglašene imperative povezivanja strategije i operativnih praksi s onime što je etički i društveno prihvatljivo.