Opis
Emocionalna inteligencija i njena primjena u suvremeno shvaćenom menadžmentu je relativno novijeg datuma i datira intenzivno negdje s kraja proteklog stoljeća. Pojava ovog koncepta bila je odraz gromoglasnog krika brojnih uvaženih imena iz područja menadžmenta u svijetu o upitnoj ondašnjoj održivosti koncepta menadžmenta. Danas menadžeri moraju naučiti pokazivati svoje emocije, shvatiti svoju vlastitu emocionalnu snagu, jer će samo tako moći shvatiti emocionalni život i snagu emocija svojih zaposlenika. Kad to uspiju kroz balans emocija i razuma, znat će raspršiti pozitivne emocije u organizaciji i stvoriti pozitivnu emocionalnu epidemiju među zaposlenima u željenom smjeru i sadržaju, te tako proizvesti potreban oblik organizacijskog ponašanja. Stvarajući i razvijajući pozitivnu emocionalnu klimu u organizaciji, menadžeri obavljaju jednu širu društvenu funkciju: kreiranja emocionalno zdravih ljudi sa zdravim pogledima na život, te smisao ljudskog rada i života i njihove uloge u životnoj sredini.
U knjizi se opisuju potpuno nove uloge koju menadžeri kao vođe radnih grupa trebaju preuzeti: uloga emocionalnog trenera, uloga emocionalnog (ko) terapeuta i uloga emocionalnog arhitekte. Knjiga je namijenjena studentima brojnih studija menadžmenta koji će trebati naučiti jedan sasvim novi pristup upravljanju ljudskim resursima i ljudskim kapitalom. Namijenili smo je i menadžerima u gospodarstvu koje pozivamo da se uključe u treninge emocionalne inteligencije i empatičkog vođenja zaposlenih.