Sead Alić: Mediji – od zavođenja do manipuliranja

11.95  (90.04 kn)

Šifra: BS  -29845

Izdavač i godina: AGM, 2009.

Broj stranica: 262

Uvez: meki

Format: 24×17 cm

Stanje: izvrsno

Opis

Kroz sedam temeljnih poglavlja autor najprije postavlja kontekst (Göbelsova galaktika) manipulacije (medijsko preoblikovanje pojedinca u masu, korištenje medija u ratne svrhe itd.) i zavođenja, iznoseći tezu da su totalitarni režimi 20. st. velikim dijelom posljedica ovih tehnologija (masovnog komuniciranja).

To nalaže potrebu ponovnog, interkulturalnog promišljanja mjesta i uloge književnosti i filozofije u novim, medijima preoblikovanim i manipulacijama i zavođenjem kontaminiranim svjetovima kultura, religija, politika, znanosti… Pojam „zavođenje“ autor locira kod Baudrillarda i Kierkegaarda.

Uvidom u „osuđenost“ na komunikaciju, brzinu, medije i promjenu recepcije svijeta i umjetnosti Alić postavlja pitanje: Što znači pojava tehničke reproduktibilnosti umjetničkog djela za umjetnost, posebice književnost te koliko je mogućnost umnažanja u beskonačnost književne i umjetničke ljepote, odredila suvremene oblike recepcije?

Suvremene manipulacije zavođenjem medijima, političkim obećanjima, otvaranjem prostora za nadu od strane religijskih hijerarhija i velikih korporacija – imaju svoj začetak u ustanovljenju logosa i njegovom suprotstavljanju mythosu. Svijet je instrumentaliziran onog trenutka kada je započelo reduciranje ljudskog odnosa prema svijetu na jezičko-tehnički-praktičko-instrumentalni odnos…

Suvremeni mediji razvijaju nova „Big Brother“ barbarstva, a suvremena se zapadna „korporacijska“ demokracija skriva iza lijepe riječi, slike, zavodljivog tijela, primitivne igre, hipnotičkog televizijskog svjetla. To dovodi do toga da se demokracija zaustavlja pred vratima velikih svjetskih korporacija.

Dodaj u košaricu