Opis
Proces prodaje u današnje vrijeme više nego ikad ima sklonost postati ratom oko cijena-frustrirajući, neugodan rat koji prodaji oduzima element zabave. No postoji bolji način razmišljanja o prodaji, tvrdi autor uspješnica Ram Charan. On je slavan zbog objašnjavanja i pojednostavljivanja teških poslovnih problema.
Ono što vaš kupac želi da znate jest kako funkcionira njegov posao, tako da ga vi možete učiniti još boljim. Zvuči jednostavno, no postoji problem: nećete to moći napraviti pomoću tradicionalnog pristupa prodaji.
Ova knjiga definira nov pristup prodaji što ga Charan naziva prodaja na osnovi dodane vrijednosti (PODV), koja stvara jače veze između klijenata i dugoročne nagrade. PODV će vam omogućiti da…
– steknete dublje poznavanje poslovanja svojega klijenta
– upotrijebite to znanje kako biste poboljšali maržu svojega klijenta
– pokažete kako su vaš proizvod i stručnost dobitna kombinacija
Ovo je vaša prilika da otkrijete potpuno nov pristup prodaji. Testiran je na bojnom polju kompanija i u različitim industrijama. Oslobađa vas komodifikacije niskih cijena. Razlikuje vas od konkurenata utirući put boljim cijenama, maržama i većem rastu prihoda utemeljenom na prosperitetnim odnosima s klijentima koji se produbljuju tijekom vremena.