Ram Charan: Što vaš kupac želi da znate

3.98  (29.99 kn)

NA SKLADIŠTU. DOSTUPNO ODMAH PREKO INTERNETSKE PRODAJE, U ANTIKVARIJATU U ROKU OD 24 SATA

Šifra: BS – 24232

Izdavač i godina: Mozaik knjiga, 2007.

Broj stranica: 214

Uvez: meki

Format: 20×13 cm

Stanje: izvrsno

Nema na zalihi

Pridružite se listi čekanja kako biste dobili e-poruku kada ovaj proizvod postane dostupan

Kategorije: ,

Opis

Proces prodaje u današnje vrijeme više nego ikad ima sklonost postati ratom oko cijena-frustrirajući, neugodan rat koji prodaji oduzima element zabave. No postoji bolji način razmišljanja o prodaji, tvrdi autor uspješnica Ram Charan. On je slavan zbog objašnjavanja i pojednostavljivanja teških poslovnih problema.

Ono što vaš kupac želi da znate jest kako funkcionira njegov posao, tako da ga vi možete učiniti još boljim. Zvuči jednostavno, no postoji problem: nećete to moći napraviti pomoću tradicionalnog pristupa prodaji.

Ova knjiga definira nov pristup prodaji što ga Charan naziva prodaja na osnovi dodane vrijednosti (PODV), koja stvara jače veze između klijenata i dugoročne nagrade. PODV će vam omogućiti da…

– steknete dublje poznavanje poslovanja svojega klijenta
– upotrijebite to znanje kako biste poboljšali maržu svojega klijenta
– pokažete kako su vaš proizvod i stručnost dobitna kombinacija

Ovo je vaša prilika da otkrijete potpuno nov pristup prodaji. Testiran je na bojnom polju kompanija i u različitim industrijama. Oslobađa vas komodifikacije niskih cijena. Razlikuje vas od konkurenata utirući put boljim cijenama, maržama i većem rastu prihoda utemeljenom na prosperitetnim odnosima s klijentima koji se produbljuju tijekom vremena.

Pročitaj više