Opis
Povećana odgovornost biznisa za procese u društvu pokazuje se kao ovovremena nužnost. Poduzeća su sve pozvanija ostvarivati više od profita i zapošljavanja svojih ljudi. Ne posluje tvrtke u zrakopraznom prostoru; tvrtke su dio društva. Svjetski pokret DOP je sve jači i širi. U jednoj europskoj anketi, menadžeri 270 kompanija izjavili su kako će veća integracija poduzeća u društvo biti presudna za njihov novi uzlet.
Značaj knjige za korisnike i jačanje pokreta DOP-a u Hrvatskoj
Ovo je najbolji spoj teorije i prakse. Knjiga daje vrlo iscrpnu informaciju o društveno odgovornom poslovanju i, što je posebno rijetko, upućuje kako raditi, kako izabrati konkretni projekt ili akciju, kako organizirati aktivnosti kod sebe. Knjiga sadrži novu terminologiju, alate, metode i tehnike provođenja. Važna značajka knjige je „korisničko usmjerenje“. Čitatelj „u trenu“ percipira temu, pristupe, postupke.
Sadržaj knjige
Autor se potrudio prikupiti i zorno prikazati najbolju svjetsku praksu, dati konkretne upute na primjerima poznatih 60 kompanija kakve su Dell, FedEx, American Express, Hewlett-Packard, Levi Straus, Starbuck i dr. Neke od tih tvrtki počele su provoditi program DOPa devedesetih 20. st., no, široke aktivnosti su započete tek početkom 12. st. Svijest o potrebi „činjenja dobra“ kroz redovno poslovanje oblikovana je u novi svjetski pokret, ukoričena u standarde djelovanja (ISO 26000, SA 8000, GRI…).