Philip Kotler: Marketing management / Upravljanje marketingom

19.91  (150.01 kn)

NA SKLADIŠTU. DOSTUPNO ODMAH PREKO INTERNETSKE PRODAJE, U ANTIKVARIJATU U ROKU OD 24 SATA

Šifra: BS – 28349

Izdavač i godina: Informator, 1999.

Broj stranica: 929

Uvez: tvrdi

Format: 25×18 cm

Stanje: izvrsno

Nema na zalihi

Pridružite se listi čekanja kako biste dobili e-poruku kada ovaj proizvod postane dostupan

Opis

Upravljanje marketingom vodeći je marketinški tekst jer njegov sadržaj i organizacija dosljedno odražavaju promjene u marketinškoj teoriji i praksi. Prvo izdanje ‘Upravljanja marketingom’, objavljeno 1967. godine, uvelo je koncept prema kojem tvrtke moraju biti motivirane klijentima i tržištem. No, malo su se spominjale teme koje se danas smatraju fundamentalnima kao što su segmentacija, ciljanje i pozicioniranje. Koncepti kao što su vrijednost marke, analiza vrijednosti za klijenta, marketing baze podataka, e-trgovina, mreže vrijednosti, hibridni kanali, upravljanje lancem dobavljanja i integrirane marketinške komunikacije nisu bile niti prisutne u tadašnjem marketinškom vokabularu.

Pročitaj više