Opis
Upravljanje marketingom vodeći je marketinški tekst jer njegov sadržaj i organizacija dosljedno održavaju promjenu u marketinškoj teoriji i praksi. Prvo izdanje Upravljanja marketingom, objavljeno još 1967. godine, uvelo je koncept prema kojem tvrtke moraju biti motivirane klijentima i tržištem. Tvrdimo da se paralelno s promjenom marketinških tehnika i organizacijha, promijenio i ovaj udžbenik. U prvim izdanjima ovog udžbenika, malo su se malo spominjale teme koje se danas smatraju fundalmentalnima kao što su segmentacija, ciljanje i pozicioniranje. Koncepti kao što su vrijednost marke, analiza vrijednosti za klijenta, marketing baze podataka, e-trgovina, mreže vrijednosti, hibridni kanali, upravljanje lancem dobavljanja i integrirane marketinške komunikacije nisu bile prisutne u tadašnjem marketinškom vokabularu.
Uspjeh Upravljanja marketingom možemo pripisati njegovoj sposobnosti da maksimalno iskoristi tri dimenzije koje najbolje karakteriziraju tri dimenzije – dubinu, širinu i važnost!
Dvanaesto izdanje izgrađeno je na temeljnim snagama prošlih izdanja: menadžerska orijentacija, analitički pristup, multidisciplinarna perspektiva, univerzalne primjene, sveobuhvatna i balansirana pokrivenost. Neke od najznačajnijih novih tema u ovom izdanju su: holistički marketing, integrirani marketing, interni marketing, marketing odnosa, društveno odgovoran marketing.
Kratki sadržaj:
Razumijevanje upravljanja marketingom
Dobivanje uvida u marketing
Povezivanje s klijentima
Izgrađivanje snažnih marki
Oblikovanje tržišne ponude
Isporuka vrijednosti
Važnost komunikacije
Ostvarivanje uspješnoga dugoročnog rasta
Dodatak; Rječnik; Kazalo autora; Kazalo tvrtki, marki i organizacija; Pojmovno kazalo