Nikša Alfirević, Jurica Pavičić, Miše Kutleša i Jelena Matković: Osnove strateškog marketinga i menadžmenta u osnovnim i srednjim školama

10.62  (80.02 kn)

NA SKLADIŠTU. DOSTUPNO ODMAH PREKO INTERNETSKE PRODAJE, U ANTIKVARIJATU U ROKU OD 24 SATA

Šifra: BS – 26453

Izdavač i godina: Alfa, 2010.

Broj stranica: 144

Uvez: tvrdi

Format: 28×22 cm

Stanje: izvrsno

Kategorija:

Opis

Priručnik upoznaje nastavnike i ravnatelje obrazovnih ustanova s osnovnim općim postavkama menadžmenta i marketinga, predstavlja mogućnosti korištenja specifičnih menadžerskih i marketinških tehnika i alata primjenjivih u kontekstu djelovanja obrazovnih ustanova te nudi alternativu postojećim načinima prikupljanja sredstava, komuniciranja s ciljnim skupinama/javnostima i istraživanju potreba svih relevantnih dionika uključenih u suvremene procese odgoja i obrazovanja.

Dodaj u košaricu