Opis
Učenike net generacija ne može zadovoljiti model nastave prema kojemu učitelji poučavaju, a učenici sjede, slušaju, gledaju i uče. U knjizi Multimedijska didaktika autori zagovaraju metodičke scenarije u kojima učenici istražuju, otkrivaju, igraju se, komuniciraju te rješavaju stvarne ili zamišljene probleme. Za razliku od sličnih knjiga iz područja didaktike, u ovoj je istaknuta uloga svih medija koji pomažu u procesu učenja i poučavanja pri čemu je osobita pozornost posvećena objašnjavanju učenja iz perspektive konstruktivističke didaktike. Autori su usustavili mnoge didaktičke spoznaje o kriterijima izbora medija i njihovoga didaktičkog dizajna te oblikovanja didaktičkih scenarija. Utemeljili su ih na novijim psihologijskim i didaktičkim teorijama, ponajprije teoriji višestrukih inteligencija, konstruktivističkim i kurikulumskim teorijama te ih uklopili u kontekst velike komunikološke revolucije koja se događa tijekom posljednjih tridesetak godina. Knjiga je namijenjena učiteljima, nastavnicima, stručnim suradnicima, studentima nastavničkih fakulteta.