Opis
Ovaj udžbenik nastoji pružiti što potpuniji i aktualniji pregled teorije i prakse odnosa s javnošću. Polazeći od pretpostavke da neki čitatelji imaju slabo ili nikakvo predznanje vezano uz probleme oblikovanja teorije odnosa s javnošću, udžbenik obrađuje i opće teorijske aspekte jer su nužni za razumijevanje teorije odnosa s javnošću (primjerice, funkcionalističko mišljenje, opća teorija sustava itd.). Istodobno govori i o odnosu između komunikologije i odnosa s javnošću.
Knjiga nije namijenjena samo “teoretičarima”, nego i “praktičarima”. To potvrđuje, primjerice, i katalog kriterija odnosa s javnošću u praksi ili scenarij za krizne odnose s javnošću. Osobito je bilo primamljivo pokazati da odnosi s javnošću ni u kojem slučaju nisu američko otkriće, nego da imaju dugu tradiciju u Njemačkoj. Ondje su postojali odnosi s javnošću prije negoli je SAD bio i utemeljen. Upravo smo zbog toga, služeći se primjerima, obradili i povijesne aspekte odnosa s javnošću. Raspravili smo i odnos teorije i prakse. Uredništvo