Opis
Knjiga Michaela i Sandre Rouse Poslovne komunikacije: Kulturološki i strateški pristup povezuje teorijsko znanje o komunikacijama s praktičnim komuniciranjem.
Autori nam kroz modele i primjere strateškog komuniciranja pokazuju put prema elaboriranju vlastite strategije komunikacije. Knjiga objašnjava kako oblikovati komunikacijsku strategiju, kako tu strategiju provesti za pisane, usmene i vizualne oblike komuniciranja, te kako komunicirati u različitim situacijama. Na svakoj se od tih razina povezuje teorija i praksa komuniciranja na taj način da se spaja razumijevanje s primjenom i pokazuje kako upotrijebiti strategije komunikacije za poboljšanje umijeća komuniciranja u poslovnom, akademskom i privatnom životu.
Michael J. Rouse predaje korporacijsku strategiju i poslovne komunikacije na De Montfort University. Ima veliko iskustvo kao poslovni savjetnik u privatnom i javnom sektoru, te kao predavač u više poslovnih škola u svijetu.
Sandra Rouse predaje komunikacije i kulturnu antropologiju na nekoliko britanskih i kanadskih sveučilišta.
Knjiga može poslužiti kao izvrstan uvod u studij poslovnih komunikacija, a može dobro doći stručnjacima u području upravljanja, odnosa s javnošću, menedžerima, novinarima i svima kojima su potrebna sustavna i praktično upotrebljiva znanja o komunikaciji i komuniciranju.
Prof. dr. Mario Plenković