Marin Studin skulpture

19.91  (150.01 kn)

Marin Studin skulpture, mapa skulptura Marina Studina, štampana je u tisuću primjeraka, ova je broj 577

ŠIFRA: BS-12372

Naklada: PLAMEN, Zagreb

Tekst u mapi: Ilko Gorenčević

Godina izdanja: 1919

Uvez: meki

Broj stranica:

Format: 21,5×29,5 cm.

Sa slikama 5 kiparskih ostvarenja na neuvezenoj kartonskoj podlozi koja su popraćena kratkom studijom nepoznata autora. Studin, Marin, hrvatski kipar (Kaštel Novi, 28. XI. 1895 – Split, 15. VIII. 1960). Studirao na akademijama u Zagrebu, Beču i Pragu, te kod A. Bourdellea u Parizu (1921–22). Između dvaju svjetskih ratova bio je likovni pedagog na srednjim školama, a potom na akademijama za primijenjenu umjetnost u Beogradu i Zagrebu. Isprva u secesijskoj stilizaciji oblikovao skulpture inspirirane općeljudskom simbolikom (Melankolija, Odmazda, Čežnja, Tragedija čovjekova rada), potom je u daljnjem razvoju pod utjecajem pučke umjetnosti radio u kamenu i drvu ekspresionističke biblijske kompozicije i likove ribara, seljaka i pastira. Nakon II. svjetskog rata oblikovao velike reljefe u drvu, u kojima je snažno izrazio teror i patnju žrtava (Crni dani), te spomeničku plastiku u kamenu (Kaštel Stari, Novi Sad, Niš). (Izvor: Hrvatska enciklopedija)

Nema na zalihi

Pridružite se listi čekanja kako biste dobili e-poruku kada ovaj proizvod postane dostupan

Opis

Marin Studin skulpture, mapa skulptura Marina Studina, štampana je u tisuću primjeraka, ova je broj 577

ŠIFRA: BS-12372

Naklada: PLAMEN, Zagreb

Tekst u mapi: Ilko Gorenčević

Godina izdanja: 1919

Uvez: meki

Broj stranica:

Format: 21,5×29,5 cm.

Sa slikama 5 kiparskih ostvarenja na neuvezenoj kartonskoj podlozi koja su popraćena kratkom studijom nepoznata autora. Studin, Marin, hrvatski kipar (Kaštel Novi, 28. XI. 1895 – Split, 15. VIII. 1960). Studirao na akademijama u Zagrebu, Beču i Pragu, te kod A. Bourdellea u Parizu (1921–22). Između dvaju svjetskih ratova bio je likovni pedagog na srednjim školama, a potom na akademijama za primijenjenu umjetnost u Beogradu i Zagrebu. Isprva u secesijskoj stilizaciji oblikovao skulpture inspirirane općeljudskom simbolikom (Melankolija, Odmazda, Čežnja, Tragedija čovjekova rada), potom je u daljnjem razvoju pod utjecajem pučke umjetnosti radio u kamenu i drvu ekspresionističke biblijske kompozicije i likove ribara, seljaka i pastira. Nakon II. svjetskog rata oblikovao velike reljefe u drvu, u kojima je snažno izrazio teror i patnju žrtava (Crni dani), te spomeničku plastiku u kamenu (Kaštel Stari, Novi Sad, Niš). (Izvor: Hrvatska enciklopedija)

Pročitaj više