Opis
Ovo je knjiga u kojoj ćete bez sumnje pronaći sebe i shvatiti zašto su stvari takve kakve jesu i – zašto je to dobro. Bilo da je vaša tvrtka u gadnim problemima ili ste već ostali bez posla, bilo da ste zagospodarili svojom tržišnom nišom i nemate prave suparnike, kako u poslovnom tako i u osobnom pogledu, ovo je knjiga koja će vam otvoriti oči. A sa strašnom istinom koja će vam se ukazati, nosit će te se – plešući funky. Razmislite o prošlosti. U mračnim danima, poslovanje se vrtilo oko nošenja sivog odijela i kravate. Korporacije su živjele u monotonom svijetu. I tada, stvari su se promijenile. Siva nije bila više jedina boja. Bilo je obilje različitih boja, izbora, izazova, konkurencije, kriza. Korporativno svijet je otkrio funkines. Kada se njihova prva knjiga, Funky Business, pojavila 1999. godine, odvela nas je u novu višebojnu korporativnu paletu. Ohrabrila je svjetske menadžere da uzmu sprej kantice boje i stvore najhrabrije I najsvjetlije uzorke . A sad – funksteri su se vratili kako bi vidjeli da li su njihove ideje izdržale test vremena. I svijet se predao. Do danas, Funky Business Zauvijek je objavljen u prijevodu na 25 jezika u više od 30 zemalja. Proglašen je jednom od najboljih poslovnih knjiga svih vremena i prodaje se u rekordnom broju u cijelom svijetu. Kao i njezin prethodnik, knjiga Funky Business Zauvijek je izazovan i provokativan manifest svijeta poslovanja. Ona nudi prodorne uvide i inteligentne komentare kako bi pomogla menadžerima pri kretanju po burnim morima uspona i padova današnjeg poslovanja. Uvijek provokativne, uvijek sporne, njihove ideje vas mogu nasmijati, uzbuditi, natjerati da škrgučete zubima, klimate glavom, dići vam kosu na glavi, ali jedno je sigurno – učiniti će da se zamislite. Autori se sada kao govornici traže više nego ikada. U svjetskim anketama rangirani su na devetom mjestu između pedest svjetskih gurua. Vjerojatno bi bio i na boljem mjestu da ga češće vide u odijelu i kravati.