Jurica Pavičić: Strategija marketinga neprofitnih organizacija

22.00  (165.76 kn)

NA SKLADIŠTU. DOSTUPNO UNUTAR 24H U ANTIKVARIJATU ILI ODMAH PUTEM INTERNETSKE NARUDŽBE.

SKU: BS-51448 Kategorija:

Opis

Knjiga Jurice Pavičića “Strategija marketinga neprofitnih organizacija”, može se, sjedne strane smatrati korisnim i dobro koncipiranim udžbenikom za studente marketinga, a s druge strane knjiga je korisna za sve one koji se bave marketingom u neprofitnim i nevladinim organizacijama. Koncepcija knjige u skladu je s potrebama i zahtjevima ciljnih skupina kojima je knjiga namijenjena. S obzirom da je knjiga nastala na podlozi opsežnih istraživanja koje je autor proveo za potrebe izrade doktorske disertacije, može se reći da su teorijski okvir, predloženi modeli primjene i praktični primjeri dobro odavrani i obrađeni, te da knjiga kao cjelina predstavlja važan doprinos razvoju marketinga u neprofitnim organizacijama. Uz knjigu dolazi i CD-ROM s primjerima iz knjige.

Dodatne informacije

Šifra:

BS-51448

Izdavač i godina:

MASMEDIA, 2003.

Broj stranica:

403

Uvez:

TVRDI

Format:

23X16CM

Stanje

IZVRSNO

Dodaj u košaricu