Opis
Stvoreno da traje, zapravo, ne govori u suštini o stvaranju da bi potrajalo. Govori o stvaranju nečega što je vrijedno da traje – o stvaranju kompanije takve istinske izvrsnosti da bi svijet izgubio nešto važno kad bi ta organizacija prestala postojati. Na svakoj je stranici implicitno jednostavno pitanje: zašto biste se, zaboga, zadovoljili stvaranjem nečega osrednjega što samo donosi novac, kad možete stvoriti nešto izvanredno što uz to daje trajan doprinos? I na kraju, kako su pokazali podaci iz naših istraživanja, oni koji stvaraju trajan doprinos i onako dugoročno zarađuju više. Kad bismo danas ponovno pisali Stvoreno da traje, ne bismo odbacili nijednu od osnovnih koncepcija; to su bezvremena načela. Sigurno o velikim kompanijama znamo više nego što smo znali 1994. i svakako bismo mnogo toga mogli dodati, ali naša vjera u temeljna saznanja nije izblijedila. Zapravo, uvjereni smo više nego ikada da je stvaranje trajne velike kompanije – takve koja je doista vrijedna da traje – plemenit cilj.