Opis
Knjiga je izašla 1931.godine u izdanju Lenjingradskog društva arhitekata, koje, ipak nije bilo sasvim suglasno sa svim stavovima autora, ali ga je podržavalo, naglašavajući da je “ilustracioni materijal” vrlo bitan i da može poslužiti ne samo za “oblast arhitekture”, nego i za oblast “industrijske tehnike”. Černjihov i sam to, bar na prvi pogled, sugerira – spoj u njegovom naslovu između arhitektonskih i mašinskih formi nije slučajan. Trajnost crteža i ideja Černjihova, kao uostalom i trajnost cijelog pokreta ruske, sovjetske avangarde dvadesetih, značajnim dijelom počiva na postojanju sadržine u toj arhitekturi, na postojanju ideala, ciljeva, horizonata, vizija, značenja, slika. Kod Černjihova, iako je riječ samo o crtežima, taj unutrašnji krug arhitektonskog stava što ga on ima i arhitektonskih formi koje on predlaže, ima jasnu vrlinu socijalne energije i nade. Ova knjiga pomaže, ili skoro omogućava razumijevanje konstruktivizma u nje.