Opis
KAKO POSTIĆI ZADOVOLJSTVO KUPCA?!
Knjiga Planiranje i Analiza kvalitete, autora J. M. Jurana i F. M. Gryna predstavlja jedan od svjetski najpoznatijih udžbenika u području planiranja, provođenja i kontrole kvalitete. Tekst udžbenika je pisan krajnje jasnim, čak i za laika razumljivim jezikom. Definicije i osnovne empirijske znanosti, koje vrijede u području upravljanja kvalitetom, iznesene su uvjerljivo, uz veliki broj grafova i tablica s podacima koji predstavljaju konkretne primjere iz prakse.
Kratki sadržaj:
Temeljni pojmovi
Procjenjivanje kvalitete u cijeloj tvrtci
Poboljšanje kvalitete i smanjenje troškova
Planiranje kvalitete i prihod od troškova
Kontrola kvalitete
Strateško upravljanje kvalitetom
Organiziranje za kvalitetu
Razvijanje kulturne kvalitete
Temeljni pojmovi vjerojatnosti
Statistička pomagala za analiziranje podataka
Razumijevanje potreba kupaca
Projektiranje za kvalitetu
Odnosi s dobavljačem
Proizvodnja, statistička kontrola procesa
Kontrola, ispitivanje i mjerenje
Marketing – ispunjavanje funkcije u praksi i servis kupaca
Administrativne i potporne akcije
Informacijski sustavi kvalitee, osiguravanje kvalitete