Opis
Ekonomija zahvalnosti nije apstraktan pojam ili luda poslovna strategija – riječ je o stvarnom pojmu, o načinu na koji komuniciramo, kupujemo i prodajemo, način na koji tvrtke i potrošači dolaze u kontakt putem interneta te u stvarnom svijetu. Internet, na kojem je ekonomija zahvalnosti rođena, potrošačima je ponovno omogućio da izraze svoje mišljenje, a nevjerojatna moć njihovih stavova na društvenim mrežama pokazuje da se tvrtke i brendovi moraju natjecati na posve drugoj razini od one na koju su naviknuli. U ovoj knjizi poduzetnik Gary Vaynerchuk otkriva kako velike i male tvrtke takvu osobnu pozornost mogu prenijeti na cijelu svoju potrošačku bazu, bez obzira koliko ona velika bila, rabeći društvene platforme koje prenose mišljenja njihovih kupaca. Tvrtke i brendovi koji ukrote moć društvenih mreža i svoju kulturu poslovanja usmjere prema mušterijama, izdvojit će se iz mnoštva i najviše zaraditi.
Puna Vaynerchukove prostodušnosti i duhovitosti, uz brojne stvarne primjere tvrtki koje su se okoristile primjenom načela ekonomije zahvalnosti, ova nam knjiga otkriva kako tvrtke mogu ukrotiti sve promjene i izazove svojstvene društvenim medijima i pretvoriti ih u nevjerojatne mogućnosti zarade i rasta.
Gary Vaynerchuck je vrlo dinamična osoba koja svojim predavanjima oduševljava publiku, a nedavno je pokrenuo novi interaktivni projekt Daily Grape gdje obrađuje teme iz svijeta vina koristeći se pritom društvenim mrežama. On je poslovni guru i samouki vinski stručnjak koji je unio revoluciju u vinsku industriju svojim blogom Wine Library TV. Askmen.com ga je 2009. uvrstio na popis 49 najutjecajnijih osoba, a časopis BusinessWeek među 20 osoba koje bi svaki poduzetnik trebao slijediti.