Popust -30%

Frederic Beigbeder: 129,90 kn

7.00  (52.74 kn)  4.90  (36.92 kn)

Interliber popust -30%
SKU: BS-51728 Kategorija:

Opis

Kroz lik čovjeka koji piše reklame i krilatice za nove proizvode, potičući u ljudima stalno nove i nezasitne potrebe za kupovanjem i trošenjem, autor prodire u samu srž reklamne industrije, dajući bespoštednu kritiku modernog potrošačkog društva kojim vlada sveproždirući moloh novca. Na tragu suvremenih pisaca poput Brucknera i Houellebecqa, on analizira i secira psihologiju i mentalitet modernog čovjeka koji uzaludno teži za srećom i zamišljenim idealnim svijetom, uzaludno ga tražeći u materijalnim stvarima te gubeći pritom svoju autentičnu ljudskost. Naslov romana je i cijena koštanja knjige- dakle dati takav naslov knjizi znači iskreno reći da je priroda ovog našeg svijeta- novac – kao neprikosnovena i posljednja realnost. Svi koji participiraju u tom okruženju su licemjeri: “kreativci” se međusobno preziru, svjesni su da proizvode govno, ali bi željeli biti kreatori… zapravo snimati filmove, pisati romane, slikati, etc. Ali budući su “kreativci” oni preziru pak i svoje kolege komercijaliste, koji pak preziru klijente, a klijenti pak reklamne agencije. No to je sve dio općeg licemjerja u društvu: direktori velikih koorporacija preziru zaposlenike i obrnuto, preziru potrošače, konzumente njihovih loših proizvoda, ali sve njih zajedno preziru dioničari (vlasnici) za koje rade.

Dodatne informacije

Šifra:

BS-51728

Izdavač i godina:

oceanmore, 2002.

Broj stranica:

268

Uvez:

Meki

Format:

20×13 cm.

Stanje:

Izvrsno

Dodaj u košaricu