Opis
“Rječnik marketinga”, prvi te vrste u nas, sabire temeljna znanja potrebna poduzetnicima, menedžerima, stručnjacima, studentima i svima onima čiji su obrazovni i praktični interesi usmjereni složenim pitanjima marketinga i logistike u uvjetima suvremenog tržišnog gospodarstva. Ovaj specijalizirani rječnik enciklopedijskog karaktera djelo je 18 kompetentnih znanstvenika i stručnjaka koji su na sažet, razumljiv i pregledan način obradili najznačajnije pojmove, izraze, kratice, procese i institucije s područja općeg marketinga, marketinškog informacijskog sustava, organizacije, distribucije i logistike, politike proizvoda, cijena, promocije, komunikacija, dizajna, psihotehnike, međunarodnog marketinga, kao i s područja koja su s njima blisko povezana. U “Rječniku marketinga” objašnjeno je oko 2.100 pojmova. Uz gotovo svaki hrvatski izraz dan je odgovarajući izraz, odnosno izrazi, na engleskom i njemačkom jeziku. Na kraju knjige dodan je poseban englesko-hrvatski i njemačko-hrvat-ski rječnik marketinškog nazivlja, svaki s više od 2.000 izraza.