Opis
PSIHOLOGIJA ZAPOSLENIKA, MENADŽERA, VLASNIKA PODUZEĆA!
UPOZNAJTE BIT LJUDSKOG RAZMIŠLJANJA!
Četvrto izdanje sveobuhvatnog i u SAD-u vrlo popularnog udžbenika socijalne psihologije koji, za razliku od većine sličnih tekstova, njeguje pristup “pričanja priče” često nastojeći vrlo složenu materiju približiti studentima čineći je pritom uzbudljivom i zabavnom. Autori u prirodnom slijedu opisuju na koji način teorije nadahnjuju istraživanja, zašto i kako se ta istraživanja provode te kakav utjecaj ona imaju na svakidašnji život. Tako čitatelj može steći jasnu predodžbu o tome što je socijalna psihologija i na koji nam način pomaže u svakodnevnome životu.
Kratki sadržaj:
Uvod i metodologija socijalne psihologije
Socijalna kognicija i percepcija
Samopoimanje: kako spoznajemo sami sebe
Samo-opravdavanje i potreba za očuvanjem samopoštovanja
Stavovi i promjena stavova; konformizam
Grupni procesi: utjecaj u socijalnim grupama
Interpersonalna privlačnost: od prvih dojmova do bliskih veza
Prosocijalno ponašanje: zašto ljudi pomažu?
Agresija: zašto nanosimo bol drugima?
Predrasude: kako nastaju i kako ih smanjiti
Elliot Aronson diplomirao je na Sveučilištu Brandeis (gdje je radio s Abrahamom Maslowom) i doktorirao na Sveučilištu Stanford, pod vodstvom Leona Festingera. Proveo je neka od pionirskih istraživanja u području socijalnog utjecaja, uvjeravanja, ublažavanja predrasuda i prevencije AIDS-a. Napisao je ili uredio osamnaest knjiga. Jedan je od najistaknutijih socijalnih psihologa na svijetu. Jedina je osoba koja je u 107-godišnjoj povijesti Američkog psihološkog društva uspjela dobiti sve tri najviše akademske nagrade: za zasluge u poučavanju, za zasluge u istraživanju i za zasluge u pisanju. Trenutno je profesor emeritus na Sveučilištu California u Santa Cruzu i gostujući profesor na Sveučilištu Stanford.