Opis
Metodika književnoga odgoja ima dvojaku svrhu: ?::zasigurno će pridonijeti unapređivanju nastave metodike na sveučilištima ?::učiteljici/učitelju književnosti poslužit će kao putokaz u pristupu programskim/udžbeničkim književnim sadržajima, olakšat će im snalaženje u metodičkoj literaturi i nadahnuto upućivati u primjenu vlastitih zamisli i rješenja te omogućiti i razviti potrebu za usavršavanjem u zahtjevnom procesu poučavanja književnosti. ?::Svojom modernom strukturomi suvremenim pristupom književnim i metodičkim sadržajima Metodika književnoga odgoja kruna je rada autora – utemeljitelja Zagrebačke metodičke škole dr. sc. Dragutina Rosandića. Primjer je to sveučilišnog udžbenika/priručnika koji je riznica metodičkih spoznaja i poziva na dijalog o unapređivanju književnoga odgoja u osnovnoj i srednjoj školi. (Iz recenzije dr. sc. Mirjane Benjak) Metodika književnoga odgoja predstavlja originalnoga metodičkog pisca/znanstvenika koji otvara nove obzore metodičke znanosti (teorije i prakse) u sklopu interdisciplinarnog istraživanja književnog odgoja. Za razliku od uobičajenih pristupa, za autora je prošireni interdisciplinarni obzor u biti i epistemološki aspekt povezan s komunikacijskim modelom književnoga odgoja. Knjiga ima enciklopedijske značajke i može poslužiti kao predložak za enciklopediju metodike književnoga odgoja. (Iz recenzije dr. sc. Manje Kovačević)