Opis
Ljudi nas procjenjuju isključivo na četiri načina nakoja komuniciramo s drugima – kroz ono što radimo, kako izgledamo, što kažemo ikako se izražavamo.
Dale Carnegie
Danas je komunikacija – ono što govorimo ikako govorimo – glavni čimbenik koji određuje hoćemo li u životu uspjeti ilipropasti. Veliki lideri u politici, u poslovanju te u obrazovanju posjedujuvještinu učinkovite komunikacije s drugim ljudima. Ta im vještina nije nužnourođena. Svi koji žele mogu je steći. Potrebni su samo volja i odlučnost. Akopoboljšamo sposobnost komunikacije, vlastite ideje možemo učinkovitijepredočiti šefu, suradnicima, klijentima, pa čak i prijateljima i članovimaobitelji.
U ovoj ćete knjizi imati priliku učiti ometodama koje će vam pomoći da poboljšate usmenu i pisanu komunikaciju – tetako postati bolji/a komunikator/ica – a to su glavni koraci prema tome dapostanete uspješniji u svome poslu, kao i u svakom drugom aspektu života.
Knjigu Kakosteći komunikacijske vještine priredio je i uredio dr. Arthur R. Pell, dugogodišnjisavjetnik u tvrtki Dale Carnegie Training, autor više od pedeset knjiga ibrojnih članaka o menadžmentu, upravljanju ljudskim potencijalima isamousa-vršavanju.
Dale Carnegie (1888. – 1955.) jedan je od najprodavanijihautora 20. stoljeća te utemeljitelj glasovitih tečajeva iz područjasamousavršavanja, govorništva, usvajanja interpersonalnih vještina i prodaje.Još 1936. godine napisao je jedan od najoriginalnijih priručnika svih vremena, Kako steći prijatelje i naklonost ljudi,knjigu koja je postala prvi moderni bestseler, a do danas je prodana u više od20 milijuna primjeraka (2002. godine proglašena je najboljom poslovnom knjigom20. stoljeća). Carnegieja se općenito smatra pionirom psihologije uspjeha ionoga što danas nazivamo upravljanje ljudskim potencijalima. Njegova učenja iknjige pomogli su ljudima diljem svijeta da postanu samopouzdani, utjecajni iuspješni pojedinci, kako u poslovnom svijetu, tako i u privatnom životu.