Opis
U Hrvatskoj postoji razmjerna nerazvijenost funkcije ljudskih potencijala te postoji velika potreba izobrazbe, ne samo djelatnika odnosa s javnošću, nego i vodećih ljudi organizacija. U toj izobrazbi neophodan je upravo ovaj udžbenik širokog pristupa, koji može poslužiti kao ambiciozan opći orijentir i kao podsjetnik na konkretne probleme i organizacijska rješenja u pojedinim granama društvenih djelatnosti. Problematiku odnosa s javnošću autori tretiraju u 4 glavne skupine:
1) prikaz strukture i povijesnog razvitka,
2) profesionalna i teoretska podloga,
3) procesi upravljanja i
4) praksa.
Kratki sadržaj:
Pojam odnosa s javnošću, djelatnici za odnose s javnošću, kontekst odnosa s javnošću, podrijetlo odnosa s javnošću
Teorijski temelji odnosa s javnošću (etika i profesionalizam, prilagodba i adaptacija, komunikacije i javno mnijenje, mediji i odnosi s medijima)
Proces upravljanja (definiranje problema u odnosu s javnošću, planiranje i programiranje, ocjena programa)
Praksa (poslovne i industrijske organizacije, vlast i politika, neprofitne organizacije, zdravstvo i obrazovanje, poslovne udruge, profesionalna društva i radnički sindikati).