Opis
Iako se uobičajeno misli da je incest bio tabu kroz povijest, Amerikanci devetnaestog stoljeća pokazali su veliku kulturnu zabrinutost da zabrana ne uspijeva. Teolozi su raspravljali o značenju i granicama biblijske zabrane, dok su pravnici napustili takve zabrane i izmislili novu zabranu organiziranu oko nuklearne obitelji. Pisci romana stvarali su izmišljene priče o slučajnom incestu koji je proizašao iz prekinutih veza između javnog i privatnog života, dok su pisci protiv ropstva žalili za posljedicama razbijanja porobljenih obitelji. Frenolozi i fiziolozi ustanovili su reprodukciju kao primarni motiv zabrane incesta dok su naturalizirali incestuozni eroticizam sentimentalne obiteljske naklonosti. Etnografi su zamišljali incest kao normu u takozvanim primitivnim društvima za razliku od moderne civilizacije. U nedostatku jasnih bioloških ili vjerskih ograničenja, mlada republika razvila je brojne, raznolike i kontradiktorne zabrane incesta.
Domestic Intimacies nudi široku, kritičku povijest incesta i njegovih raznih zabrana kako su definirane tijekom devetnaestog stoljeća. Povjesničar Brian Connolly tvrdi da u središtu ovih konvergentnih tjeskoba i rasprava leži ideja liberalnog subjekta: autonomnog pojedinca koji je djelovao prema vlastitim željama, ali je bio umjeren razumom, koji je uživao u javnom životu, ali se od njega očekivalo da će pronaći najbolje zadovoljstvo u obitelji i domu. Uvijek je vrebala potreba za suzdržanim korištenjem osobne slobode; doista, valorizacija privržene obitelji bila je ukorijenjena u njezinoj sposobnosti da djeluje kao bedem protiv razuzdanosti. Kako god da je definiran, incest se stoga nije doživljavao samo kao prijetnja društvenoj stabilnosti; također je funkcionirao da regulira društvene odnose - unutar obitelji i između klasa kao i među ženama i muškarcima, robovima i slobodnim građanima, strancima i prijateljima. Domestic Intimacies preokreće konvencionalnu povijest američkog liberalizma stavljajući strah od incesta u središte sukoba devetnaestog stoljeća oko javnog života i privatnosti, srodstva i individualizma, društvenih ugovora i osobne slobode.