Božo Skoko: Priručnik za razumijevanje odnosa s javnošću

11.95  (90.04 kn)

Šifra: BS – 26978

Izdavač i godina: MPR, 2006.

Broj stranica: 335

Uvez: meki

Format: 20×13 cm

Stanje: izvrsno

Nema na zalihi

Pridružite se listi čekanja kako biste dobili e-poruku kada ovaj proizvod postane dostupan

Kategorije: ,

Opis

Božo Skoko (Ljubuški, 26. veljače 1976.) redoviti je profesor odnosa s javnošću i voditelj poslijediplomskog specijalističkog studija Odnosi s javnošću na Fakultetu političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu. Autor je sedam knjiga te sedamdesetak radova iz odnosa s javnošću, međunarodnih odnosa, brendinga destinacija te upravljanja identitetom i imidžom Hrvatske. Konzultant je za strateško komuniciranje te publicist. Utemeljitelj je i savjetnik za strateško komuniciranje Millenium promocije, agencije za komunikacijski menadžment iz Zagreba.

Pročitaj više