Opis
Zašto kompanija mora biti inteligentna? Inteligentno poduzeće – ono koje brže donosi kvalitetnije odluke i nadmudruje svoje konkurente – u mogućnosti je briljirati i udovolji prirodnom instinktu pobjeđivanja. Inteligentno je poduzeće sve češća pretpostavka ne samo za pobjedu, već ponajprije i za sudjelovanje u natjecanju…
Kako poduzeća dolaze do inteligencije koju zahtjeva internetsko gospodarstvo? Kako ona koriste inteligenciju za kultiviranje lojalnosti kupaca i poticanje dobiti? Kako nadmudruju konkurenciju?
Odgovore je moguće pronaći u podacima. Podaci pokreću poslove. Poslovi se ubrzavaju informacijama, a olimpijske rekorde postižu inteligencijom. Podaci, informacije, inteligencija. U čemu je razlika?
Inteligencija uzdiže informacije na višu razinu unutar organizacije. Podaci i informacije su stvari. Inteligencija je organska, izvedena iz informacija, doprinosi organizacijskom stanju koje se može okarakterizirati kao kolektivna inteligencija. Inteligencija proizlazi iz cjelovitog prosuđivanja informacija, prošlih djelovanja i mogućnosti. Jednom stvorena, ta inteligencija sklona je širiti se kroz organizaciju. Određen broj pojedinaca kojima je zajednički uvid u poslovni proces postaju vrlo moćna snaga…
Bernard Liautaud, predsjednik i CEO Business Objectsa osigurava novi model za maksimiziranje informacija. Usredotočujući se na tri glavna područja e-business intelligenca – intranet, extranet i odnosi među tvrtkama (business to-business – B2B), Liautaud opisuje najnovije strategije za pristupanje, analizu i podjelu podataka tvrtke. Vitalna veza za tvrtke koje traže da se natječu u novoj informacijskoj ekonomiji, knjiga “e-Business Intelligence” je svaki menadžerski odgovor na što, zašto i kako s business intelligenceom danas.