Opis
Djelo Arthura Danta uvijek je potvrđivalo dubok odnos između filozofije i umjetnosti. Ovi eseji istražuju ovaj odnos kroz niz konkretnih slučajeva u kojima su ili umjetnici vođeni filozofskim programima ili se njihova umjetnost vidi kao rješavanje filozofskih problema u vizualnom smislu. Eseji pokrivaju raznolik teren, s temama uključujući Giottovu uporabu njušnih podataka u Lazarusovom podizanju; stolice u umjetnosti i stolice kao umjetnost; Wittgensteinovi crteži Mela Bochnera; djelo Roberta Motherwella, Andyja Warhola i Roberta Irwina; Louis Kahn kao “Archai-Tekt”; i vizualna istina u filmu. Također su predstavljene meditacija o bitci kod Gettysburga; i proslava japanskog umjetnika Shiko Munakata, esej koji je dijelom autobiografski.
Arthur C. Danto jedan je od najoriginalnijih i najtalentiranijih filozofa danas, mislilac čiji interesi prelaze granice tradicionalnih shvaćanja filozofije. Najpoznatiji po doprinosu filozofiji umjetnosti i estetici, Danto je cijenjen i zbog svojih djela iz povijesti filozofije, filozofije povijesti, filozofske psihologije i teorije akcije. Ova dva sveska, svaki s autorovim uvodom, sadrže eseje koji traju više od dvadeset i pet godina, a odabrani su kako bi se naglasila nerazdvojnost filozofije i umjetnosti u Dantovu djelu. Zajedno predstavljaju razmišljanja Arthura C. Danta u svom najboljem izdanju.